Thursday, September 20, 2012

Jumbo Jumbo Kaşıklar

Şarkısı

Ay hello evlenmek üzere olan, evlenmiş olan ve hiiç niyeti olmayan sevgili okurlarım! Ben bir senedir ortadaki gruba dahilim bildiğiniz üzere. Ondan önceki 7 sene boyunca da ilk gruptaydım. İşte o ilk grupta geçirdiğim zamanlarda çeyiz, gelinlik, dekorasyon işlerinin dibine vurmuştum. Allahım o nasıl bi araştırmak, o nasıl bi gezmek dolanmak bütün dükkanları. Huhhh! Vay onun busu olsun da bunun şusu olmasın bıdı bıdı bik bik bik şeklinde takılırdım. Herşey mükemmel olmalı, herşey istediğim gibi olmalı bi takıntım da vardır söylemesi ayıp. O yüzden bişeyi kafama takarım ve ona ulaşana kadar araştırırım, biriktiririm, üzerinde düşünürüm ve sonunda ona kavuşurum. O kız çeyizi dediğimiz olayın canını çıkardım tabi doğal olarak. Şu anda sanki evimizde (eşimin tanımıyla) futbol takımıyla birlikte yaşıyoruz gibi 85 tane tencere, 45 tane bardak, 100 tane tabak gibi bir durum var. Allahtan evimizde depolama gibi bir sorunumuz yok, fazlasıyla büyük :) Ama daha küçük bi eve geçtiğimizi düşünemiyorum (malum evimiz satışta).

Ama o evlilik hazırlığı kadar tatlı bişey yoktur. Evlilik olayından daha güzel yeminle :) Heyecan heyecan heyecan.. Eve her gün paketlerle gelmek, çarşıda gezerken tozarken ay o da olsun ay bu da olsun diye herşeye atlamak nasıl mutlu ediyor insanı :) Sonuna kadar keyfini çıkardım bu sürecin allahtan! Size de tavsiye ederim 1. gurp sakinleri.

Efendim bu aralar bizim ailede bir evlilik durumları var, peşpeşe gidiyor kızlar. Onlardan aklıma geldi dedim ben de böyle evlilik hazırlığında olanlara alıp kullandığım, memnun olduğum şeyleri anlatayım.

İlk olaya çatal-kaşık takımıyla başlıyorum canikolar. Benim ilk gördüğüm anda vurulduğum bir markayla ve ilk gördüğüm anda aldığım bir çatal-kaşık takımıyla açılışı yapıyorum.






Jumbo nun 9100 parlak modeli! Kendisine ilk görüşte aşık oldum. Benim için çatal-kaşık takımında en önemli unsur çatalının diş kısmının ince olmasıydı, kayık gibi çatallardan nefret ederim. Bu modele baktığımda zarif görüntüsü beni benden aldı, bıçağına ayrıca bittim. O yüzden normalde kırk beş dükkan, marka gezmem gerekirken çeyiz alışverişimde ilk defa bir mağazaya girdim, "şu olsun" dedim ve çıktım. Evet itiraf ediyorum çok rahat bişeymiş bu olay. Ama napayım her seferinde böyle "aha da bu!" dediğim birşeye rastlayamıyorum ki ilk defada :)

Diğer modelleri de fikir olması açısından koyuyorum. Ama ben 9100 modelini herkeşlere tavsiye ederim :) Bulaşık makinasına da koyuyorum ve kesinlikle çizilmiyor. Sadece makinanın yıkaması bittiği gibi çıkarıp su lekesi kalmasın diye parlatıyorum hemen. Ama biraz geçtikten sonra da yaptığım oldu, hohluyorum siliyorum hiç bişeyi kalmıyor :) 10 üzerinden 15 veriyorum ben Jumbo'ya :) Bu arada sadece çatal kaşık yok servis takımı da var setin içinde yukarıda gördüğünüz gibi. Jumbo'nun tencereleri, çay setleri ve tuzluk-biberlik gibi şeyleri de var. Onlar bana biraz fazla modern geldiği için almadım. Ama porselenlerinden bi tane gözüme kestirdiğim takım var, onu alıcam sanırım :)

Her zevke, keyfe göre modelleri de aşağıda. E-kataloğu da burada bulabilirsiniz daha yakından görmek isteyenler için. Buyrun canikolar:
















































































































No comments:

Post a Comment