Wednesday, July 18, 2012

Arpacik soganli yahni tarifi








          Gecen gun ne zamandir tarifi ben de olan ve yapmak isteyipde bir turlu yapabilmek kismet

          olmayan yahniyi denedim. Ben cok beyendim tarifi galiba netden  almisimdir.

          Genelde ben  internetden bakarim yapdigim yemeklere. Her zaman tabiki tarifler tutmuyor

          ama eger yapdigim tarifi beyenirsemde  yemek defterime hemen ekliyorum. Tarifi cok basit

          yazicam simdi zaten:)

  MALZEMELER

500 gr arpacik sogan (soganlari ilik suda bekletelim daha kolay temizleniyor)

kusbasi et

1 adet orta rendelenmis domates

1 yemek kasigi domates salcasi

kimyon

karabiber

kirmizi biber

tarcin kabugu (ben yarisini kirdim kullandim)

1,5 yemek kasigi sirke

1,5 yemek kasigi sivi yag

2 adet defne yapragi

2 dis ince dogranmis sarimsak

1 adet kucuk kesme seker

 YAPILISI

Eti duduklude haslayalim. Ayri tencerede sogan ve sarimsagi hafif kavuralim. Uzerine haslanan eti

ilave edip biraz daha kavuralim. Domates ve domates salcasini ekliyelim. 2bardak sicak su ilave edip karistiralim. baharatlarimiz katalim. Soganlar yumusayincaya kadar pisirelim.

Doga ile basbasa








Ufak bir gol gezisi  yapdik ve birkac resim cekdim. Resim cekmeye de alisiyorum blog  sayesinde. Hava  yagmurlu basladi  bir ara acilir gibi oldu ama yine yagmur atisdirdi.

Manzara ozellikle o gol kenarindaki  evler muthisdi. Evlerden hangisini cekiyim diye

dusunurken benim arizali olan makinamin sarji bitti ve hic o harika evleri cekemedim malesef

 sadece elimde bir kac resim kaldi okadar bu muhtesem yerden.





























 Eve donus yolu :((( Cok guzeldi eminim hava gunesli olsa daha da guzel olucakti fotolar ama burasi

 boyle genelde yagmurlu zaten o yuzden bu kadar yesili bol.






No comments:

Post a Comment